Like Tree0Likes

Talkin ****!! You All Suck!!!

Reply
Old 11-18-2002, 10:55 PM
  #51
Registered
 
JUSTONCE's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: tropical Cleveland OH
My Boats: boatless
Posts: 3,284
Default

raginit409:colecting? free beer spiff huh.

cryinbrian: when are you going to sell that blackwhat and red airplane and buy a boat.

Last edited by JUST ONCE; 11-18-2002 at 10:58 PM.
JUSTONCE is offline  
Reply With Quote
Old 11-18-2002, 11:02 PM
  #52
Registered
 
Flyinbrian's Avatar
 
Join Date: Dec 2001
Location: Fort Myers, Florida
My Boats: 24 Skater
Posts: 495
Default

When they make a boat as cool as my airplane.

(Never). I'll get a bigger airplane before I go back to a vee.

Oh yeah,
packin', that linked sucked. It did piss me off.

One more thing packin'
Attached Thumbnails
Talkin Shit!! You All Suck!!!-jokevr06.gif  
Flyinbrian is offline  
Reply With Quote
Old 11-18-2002, 11:11 PM
  #53
Registered
 
Join Date: Apr 2002
Posts: 4,215
Default

Packin, you d!ckhead! that link locked up my computer
I gotta admit it was a good trick, you should have titled it FREE SEX!, Oh wait then no one would look because everyon knows that you are a colon cowboy
THRILLSEEKER is offline  
Reply With Quote
Old 11-18-2002, 11:14 PM
  #54
packinair
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally posted by Flyinbrian
Oh yeah,
packin', that linked sucked. It did piss me off.


you clicked it you:
Attached Images
 
 
Reply With Quote
Old 11-18-2002, 11:14 PM
  #55
Registered
 
JUSTONCE's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: tropical Cleveland OH
My Boats: boatless
Posts: 3,284
Default

packin you son of a bi+ch my drunk a$$ is dizzy from chasing the damn x around for ten munutes i gave up and (cont,alt,del) the folkerin thing but i can't stop LMAO.
JUSTONCE is offline  
Reply With Quote
Old 11-18-2002, 11:21 PM
  #56
Registered
 
Join Date: Apr 2002
Posts: 4,215
Default

This thread has been fun guys, Ime going to bed so I CAN GO TO WORK TOMORROW!! I will be thinkin of you jobless retards tomorrow while I am getting a blowjob from my hot (female) secretary and that aint no lie
THRILLSEEKER is offline  
Reply With Quote
Old 11-18-2002, 11:23 PM
  #57
Registered
 
JUSTONCE's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: tropical Cleveland OH
My Boats: boatless
Posts: 3,284
Default

frillseeker: what is it like having your mom for a secratary.
JUSTONCE is offline  
Reply With Quote
Old 11-18-2002, 11:27 PM
  #58
Registered
 
JUSTONCE's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: tropical Cleveland OH
My Boats: boatless
Posts: 3,284
Default

its been real guys, I don't know about going to bed but I'm out of beer and thrillseekers secratary just paged me.lol.
JUSTONCE is offline  
Reply With Quote
Old 11-18-2002, 11:32 PM
  #59
Registered
 
Join Date: Apr 2002
Posts: 4,215
Default

Just Once, I couldnt tell you about the secretary bit but, Your mom and sister faxed me their resume today

BTW I still have plenty of beer left you unprepared jacka$$.
THRILLSEEKER is offline  
Reply With Quote
Old 11-18-2002, 11:46 PM
  #60
25 Eagle
Guest
 
Posts: n/a
Default

I can't believe I just read all this $hit.
 
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



All times are GMT -5. The time now is 07:49 AM.


Copyright 2011 OffShoreOnly. All rights reserved.