Like Tree0Likes

Old Oso

Reply
Old 01-10-2004, 09:44 AM
  #1
VIP Member
VIP Member
Thread Starter
 
Join Date: Mar 2002
My Boats: yeah....that one
Posts: 2,749
Default Old Oso

http://web.archive.org/web/199910130...shoreonly.com/
SLINGSHOT is offline  
Reply With Quote
Old 01-10-2004, 09:52 AM
  #2
Registered
 
PhantomChaos's Avatar
 
Join Date: Dec 2000
Location: Bell Canyon, CA
My Boats: Formula FASTech 382 Sunseeker Apache 45
Posts: 12,756
Default

Very cool!!!
PhantomChaos is offline  
Reply With Quote
Old 01-10-2004, 10:05 AM
  #3
Charter Member #319
Charter Member
 
Join Date: Oct 2000
Location: Pennsville NJ.
Posts: 3,974
Default

I was there
bajabob38 is offline  
Reply With Quote
Old 01-10-2004, 10:39 AM
  #4
Neno the mind boggler
VIP Member
Trade Score: (1)
 
glassdave's Avatar
 
Join Date: Sep 2001
Location: toledo oh
My Boats: Batboat, 38 Scarab Thunder, 16 Sidewinder, 27 Magnum
Posts: 12,667
Default

where did you find that? yep . . .we come along way
__________________
Throttles- Cleveland Construction 377 Talon
08 OPA Class 1 National Champion
08 Class 1 Geico Triple Crown Champion
08 OPA High Points Champion
10 OPA Class 1 National Champion ( happy now Ed! )
glassdave is offline  
Reply With Quote
Old 01-10-2004, 10:52 AM
  #5
Registered
Trade Score: (1)
 
Biggus's Avatar
 
Join Date: Apr 2001
Location: Naples, Maine
My Boats: 02 Cigarette Mystique T/S
Posts: 6,298
Default

Anyone remember the 'Mikey' guy that had a 42 Fountain with triple 900SC`s? He was always talkin smack and how he was gonna kick everyones azz
Biggus is offline  
Reply With Quote
Old 01-10-2004, 11:22 AM
  #6
Platinum Member
Platinum Member
 
CAP071's Avatar
 
Join Date: Jul 2001
Location: USA
Posts: 16,430
Default

Cool, that was about 3 boats ago for me
CAP071 is offline  
Reply With Quote
Old 01-10-2004, 11:24 AM
  #7
Charter Member #30
Charter Member
 
Scott's Avatar
 
Join Date: Oct 2000
Location: Bellville,Oh
My Boats: PQ 38 Avenger
Posts: 2,159
Default

WOW How did you find that?

Remember the Jersey guys and Newspeed attacks the last few days of that Forum. Jeffery was considering dumping it and came up with a better format instead.
__________________
I have Steps & Bubbles!
Scott is offline  
Reply With Quote
Old 01-10-2004, 11:28 AM
  #8
Registered
 
DaveP's Avatar
 
Join Date: Oct 2000
Location: Toms River, NJ
My Boats: 2004 36 Concept
Posts: 2,740
Default

Quote:
Originally posted by Scott
WOW How did you find that?

Remember the Jersey guys and Newspeed attacks the last few days of that Forum. Jeffery was considering dumping it and came up with a better format instead.
Yup - that stemmed from the LI Great South Bay Poker Run. It was a shame that a few bad apples had to ------ it up for everyone. Paddy McGhee's & the South Shore is a great place.
DaveP is offline  
Reply With Quote
Old 01-10-2004, 11:32 AM
  #9
Moderator
Gold Member
 
ChrisK's Avatar
 
Join Date: Nov 2001
Location: Orlando
My Boats: Boatless... Damn...
Posts: 4,477
Default

dang the links even work
haha
ChrisK is offline  
Reply With Quote
Old 01-10-2004, 11:59 AM
  #10
Registered
 
TEAMBAJA's Avatar
 
Join Date: Dec 2002
Location: Bucyrus, Ohio
My Boats: 24 OUTLAW
Posts: 6,654
Default

I see Too Old was there, but dont recognize anyone else. Pretty cool............sorta.
TEAMBAJA is offline  
Reply With Quote
Reply

Related Topics
Thread
Thread Starter
Forum
Replies
Last Post
Cash Bar
General Boating Discussion
29
02-03-2009 03:52 PM
Buddy OO
General Boating Discussion
37
08-30-2007 10:52 AM
JB4Boyne
General Boating Discussion
39
07-20-2006 06:03 PM
Jolley
General Boating Discussion
2
05-03-2002 09:03 AM



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On



All times are GMT -5. The time now is 09:22 AM.


Copyright 2011 OffShoreOnly. All rights reserved.